Komentáře na E-book zdarma

Zájemci, kteří si stáhli e-book zdarma měli (a stále mají) možnost se k němu vyjádřit v krátké anketě. V poslední otázce je možnost napsat libovolný komentář. Děkuji všem, kteří této možnosti využili, je to pro mě důležitá zpětná vazba, díky které pro Vás mohu svůj produkt vylepšovat. Některé komentáře si níže můžete přečíst i s mojí reakcí. Komentáře uvádím anonymně, ale pokud se někdo chcete ke svému přiznat a třeba rozvířit diskuzi, tak můžete. 🙂

„Je to chvályhodný počin“. „Knížka se mi velmi líbila jako první informace pro školy“. „Líbí se mi a určitě jej využiji pro svou práci“. „Děkuji za sdílení zkušeností“.

  • Děkuji za tyto komentáře, jsou pro mě odpovědí na otázku, zda moje zkušenosti mohou zajímat i ostatní. Knížku jsem nepsal zbytečně.

„Oceňuji kratší rozsah textu, zároveň jsem měla větší očekávání ohledně „strategie“. V jednoduchosti je síla. Doufám, že to funguje, jak uvádíte. Hodně úspěchů.

  • Tato e-kniha by měla fungovat jako „první výstřel“ ke strategii, proto i název „stručně a jasně“. Čtenáře by neměla odradit od strategie jako něčeho složitého, spíše naopak. Je to o té jednoduchosti, jak je psáno v komentáři.
  • Zda to funguje? Tento postup se zapojením ostatních skupin jistě není určen univerzálně pro všechny školy. Dle mé zkušenosti je důležitá podpora vedení a styl řízení. Daným způsobem se strategie dá vytvořit a proces tvorby -komunitní proces – prostě aktéry poznamená. To je moje zkušenost.

„S Vaším materiálem budu dále pracovat. Pravděpodobně ho vezmu i na některou pracovní skupinu. Případné připomínky sdělíme později“.

  • To mě těší, nedělal jsem ho zbytečně. Pokud budete potřebovat další informace, neváhejte mě kontaktovat.

„Více praktických příkladů by určitě mnoha lidem při čtení prospělo“.

  • V tomto s Vámi souhlasím, pokusím se do nové verze doplnit. V každém případě tyto příklady jsou součástí nabízeného produktu – verze „Krok za krokem“

„Materiál se mi moc líbí, je přehledný a dobře se v něm orientuje. Se strategií již mám určité zkušenosti, i s různými aktivitami, a proto si myslím, že pro ty, kteří se strategií začínají, by možná bylo dobré doplnit vzorovými otázkami na writestorming a brainstorming a to pro všechny zúčastněné skupiny – tedy pokud tuto metodu použijí. To jediné mě napadlo.

„Děkuji za zveřejňování, velmi mě oslovilo zapojení správních zaměstnanců“.

  • Ano, patří do kolektivu a chtějí být jeho platnou součástí. V původní strategii jsem vnímal jako slabou stránku, že nebyli zapojeni.

„Na tento dokument by mohla navazovat podrobnější „kuchařka“ (např. jestli SWOT analýzy rozdělit podle témat nebo dělat jednu obecnou…)“.

  • Ano, tato kuchařka je ale placená verze „Krok za krokem“.
  • Co se týká SWOT, záleží na podmínkách školy a třeba i počtech účastníků. Obvykle se může hodit oddělit ve SWOT analýze materiální podmínky. V naší nové strategii jsme dělali jednu společnou SWOT analýzu.

Ještě jednou děkuji za všechny Vaše komentáře.

Komentáře

  • Nadpis formuláře

    Text formuláře

  • Kategorie